Avem in portofoliu cateva site-uri de afiliere asa ca dupa ce s-a terminat vanzoleala de Black Fridai in 2015 pot sa spun ca cel putin pentru mine, a fost mai slab ca in anul trecut. Una din probleme a fost faptul ca link-ul cu bit.ly nu a functionat pentru unul din magazinele promovate, deci impact zero desi trafic a fost suficent de mare ca sa pot spune ca ar fi iesit ceva banuti. Macar m-am bucurat de o crestere a incasarilor din AdSense, daca pe afliere am iesit in pierdere.

Black Friday 2015 mult mai slab ca anul trecut in afliere

Daca la IT&C am zis deja ca am pierdut conversiile din cauza unor link-uri cu bit.ly, la Fashion a fost ceva mai bine. Nu multumitor, pentru ca pe tot parcursul anului au fost zeci de reduceri care de care mai atractive, asa ca in noiembrie nu am mai vazut imbulzeala aia de anul trecut la cumparari online – evident discutam de portofoliul propriu, nu stiu cum a fost la altii.

Recunosc ca nu am mers pe promovarea de tip PPC – nici pe FaceBook si nici pe Google, am mers pe trafic direct din cautari, si sincer vorbind au fost cresteri spectaculoase de trafic organic – cam de 4 ori mai mare ca in zilele normale. Acum mai trebuie sa astept si sa vad si cate dintre comisioane vor fi aprobate, anul trecut am avut 90% respinse sau cu 1 leu. Nu ma astept la minuni, asa ca oricare ar fi rezultatul final ma voi declara multumit.

Black Friday-2015

Black Friday 2015 mult mai slab ca anul trecut in afliere