Am vazut ca se tot discuta despre lungimea unui articol scris pentru SEO, pentru a obtine rezultate cat mai bune in SERP. Parerile sunt impartite, iar eu nu pot decat sa imi spun parerea bazata pe experienta proprie. Am incercat diverse variamte, pornind de la articole de 200 sau 250 de cuvinte si urcand pana la aproximativ 1000 de cuvinte. Testele le-am facut pe site-uri separate, pastrand pana la final acelasi mod de postare. Iata mai jos rezultatele.

Care este lungimea optima a unui articol pentru rezultate mai bune in SEO

Cum spuneam am incercat sa vad daca articolele de peste 1000 de cuvinte aduc rezultate mai bune decat cele de 250 sau 300 de cuvinte si am ramas la parerea ca pentru promovare este suficient un articol scurt. Pentru a mari ( corect ar fi micsora ) de exemplu bounce rate-ul, evident ca e mai bine sa fie mai lungi, pentru ca cititorul sa stea mai mult timp pe site. Evident ca eu as merge pe ideea de a citi mai multe articole, chiar cred ca vei obtine un scor mai bun.

Am vazut pe blogul lui Zoso articole sub 100 de cuvinte, lumea zice ca sunt ok si site-ul lui a mers chiar destul de bine o vreme destul de indelungata. Oricum, lungimea unui articol nu trebuie sa fie in detrimetul informatiei, adica nu scrii 300 de cuvinte si lasi lumea cu ochii in ceata. Combinarea articolelor in asa fel incat sa multumeasca atat motoarele de cautare ( de fapt algoritmii lor ) dar si cititorii – mult mai importanti zic eu, este reteta perfecta!

Articole SEO

Articol scris special pentru Nikita, Guru in SEO si dat cu parerea! 🙂