Cum promovez eficient o firma de transport
Daca discutam de promovarea in Social Media pot spune ca am ceva experienta in domeniu, macar pentru ca de cel putin trei ani ma chinui sa fac ceva cu platforma pusa la dispozitie de Mark Zuckerberg. Daca in acest moment Google + si Twitter nu fac legea in Romania, FaceBook aduna cel putin 60% dintre romani in mediul online, deci o piata enorma pentru firmele de transport. Nu se poate spune ca acest procent este usor de atins daca vorbim de platforme online, iar faptul ca avem peste opt milioane de persoane majore la dispozitie pentru reclama, poate insemna un avantaj major daca stii cum sa te apropii de ei.
Cum promovez eficient o firma de transport
Am ales sa discutam despre firmele de transport pentru ca oarecum am tangenta cu ele, cel putin daca discutam de transportul internationa, sau si mai exact la firmele de transport ce sunt interesate de piata din Austria si Germania. In acest moment majoritatea prefera sa nu apeleze la un expert in Social Media si sa faca promovareain mod haotic. Totul pentru ca refuza sa achizitioneze un pachet minim de 10 euro lunar, adica mai putin de 1 leu si jumatate pe zi pentru promovare.
Daca unii prefera sa piarda o piata posibila de peste 15.000 de potentiali clienti, altii au inteles ca merita investitia. Iar noi vrem sa venim cu o oferta si mai buna, sa oferim un angajat care sa posteze in locul lor, dupa care in momentul in care se cristalizeaza o oferta pentru sapte zile din sapte, sa venim cu o noua abordare, mai eficienta.
Multi cred ca cel mai important este sa postezi zilnic oferta ta, sa bombardezi cu acelasi text si poze la infinit un grup de persoane. Eronat! Ceea ce trebuie sa promovezi este numele firmei tale de transport, sa oferi posibilitatea clientilor de a alege singuri, dintr-o lista de optiuni. Exact asta vrea sa faca pagina Calatoresc.Eu pe FaceBook si site-ul Calator.Info. Evident mai avem de muncit, dar zic eu ca de la 1 ianuarie 2016 lucrurile se vor aseza si ideile de promovare se vor cristaliza.
Ce ne dorim pentru 2016? Sa zicem 10 firme de transport care sa acopere toata saptamana, firme care sa colaboreze cu noi, sa sponsorizeze site-urile diasporei din Germania si Austria, iar noi sa le promovam in mod eficient.