Nu cred ca au ramas prea multi romani care sa nu aiba cont pe FaceBook, daca pana si bunica mea are unul. Mai ramane sa stii sa te promovezi in mod eficient, ceea ce este destul de greu, pentru ca trebuie sa faci diferenta intre a posta la infinit oriunde si a te promova exact acolo unde trebuie. DA, FaceBook a facut tot posibilul ca sa micsoreze impactul organic al postarilor tale. Asadar fie dai bani la FaceBook fie te multumesti cu o audienta scazuta.

Cum ne promovam eficient pe Social Media

In functie de publicul tau tina poti alege audienta pentru reclamele FaceBook Ads, pentru mai multe detalii poti vedea direct de la sursa ce trebuie sa faci. Asa cum se vede din sfaturile lor, poti alege de la Conexiuni acele persoane care au dat like paginii tale – sau le poti exclude – in cazul in care te gandesti sa atragi noi fani. In functie de cat de mult ai nevoie de clienti pentru afacerea ta si evident cam cat de mare este castigul, alegi fie sa distribui singur fie sa platesti FaceBook Ads – varianta in care evident ca poti sa alegi publicul tinta, cand distribui singur, in afara de faptul ca nu stii cui te ardesezi, mai pierzi si timp si risti sa fii penalizat.

Cum aleg publicul tinta daca sunt transportator? Aici deja devine complicat: in primul rand nu toti isi actualizeaza tara unde locuieste, deci risti sa pierzi public sau sa te adrezezi unui public tinta eronat ales. La interese este clar ca omul nu pune calatorii ocazionale din Berlin la Targu Mures. Asadar precum se vede, a te promova eficient pe FaceBook este o arta, de aceea e bine sa apelezi la specialisti si evident sa le ceri rezultate!

Promovare pe Social Media

Cum ne promovam eficient pe Social Media