Am mai discutat la noi pe ClubSEO despre impactul postarilor pe FaceBook, revenim cu date noi legate de o pagina cu peste 17.000 de fani, la care se poate vedea direct din grafic ca desi am putea spera ca intr-o zi postarile noastre sa fie vizibile pentru toti, este imposibil. Impactul maxim nu ar putea depasi 15.000 de persoane, asta in cazul in care am promova pri FaceBook Ads o postare. Se vede deasemenea ca minimul a fost lunea, cand am depasit 14.600 de fani online, iar maximul a fost atins joi.

Din nou despre impactul postarilor pe FaceBook, promovare onlie si venituri

De aproximativ doua luni am venit ci o noua oferta de promovare online prin servicii de Social Media Marketing, cumulatnd pe paginile noastre in jur de 50.000 de fani, pe diverse nise. Momentan mergem pe produse si servicii pentru doamne si domnisoare sau pe reclama pentru romanii din diaspora, preponderent Germania si Irlanda. Cu timpul vom diversifica nisele, iar daca vom reusi de exemplu sa ridicam cateva pagii si grupuri peste cifra de 20.000 ( luate individual, nu cumulat ) pot sa spun ca ne-am atins primul punct di caietul de sarcini pe 2016.

Momentan pretul serviciului este de 1 euro/zi si consta din publicarea a 3 anuturi ( link-uri ) diferite – din experienta am vazut ca acelasi anut publicat de mai multe ori nu are un efect la fel de mare ca pentru trei postri diferite. Comanda minima este de 5 euro, plata prin PayPal sau transfer bancar la BCR.

Am incheiat recent – iei mai bine zis, o colaborare pe nisa fotografii si clientul a fost destul de multumit, nu a fost un boom extraordinar datorita nisei inguste, dar cum ziceam s-a simtit. Vom veni cu noi amanunte legat de promovarea produselor pentru Valentine’s Day si campania de 15 postari.

FaceBook actions

Din nou despre impactul postarilor pe FaceBook, promovare onlie si venituri