Mediul online dupa implementarea GDPR in Romania
Nu stiu daca scaderea veniturilor se datoreaza faptului ca de o saptamana sunt pe drumuri sau daca totul a venit cu noua politica GDPR si reclamele nu mai sunt targhetate asa cum trebuie. Cert este ca azi m-am trezit cu veniturile la jumatate, desi daca ma uit la trafic, este acelasi – sau aproximativ acelasi. Fara sa intru in panica, luna mai va fi mai buna ca luna aprilie, care la randul ei a fost cu 30% mai slaba decat martie. problema va fi la incasarile din iunie si din restul anului. O scadere la jumatate a veniturilor ar fi deja o problema majora, dar probabil ca ne vom pune pe treaba si vom recupera.
Mediul online dupa implementarea GDPR in Romania
Avand in vedere ca principalul site aducea jumate din venituri, iar al doilea era la jumatatea sa, cred ca deja va trebui sa imi refac socotelile si sa incep sa muncesc iarasi la continut. In mod sigur AdSense va cauta o metoda de a lega continutul de reclame mai bine ca pana acum, cand putea salva datele; legate de cautari si putea servi reclame cat de cat apropiate de profilul cititorului.
La mine cel mai bine au mers reclamele cu text adaptiv, asa ca ma gandesc daca e timpul sa revin la o densitate mai mare a acestora, sau sa incerc in continuare reteta mai veche.Sincer sa fiu nu stiu cat de daunatoare era modalitatea de a colecta date despre tine – ma refer strict la Google AdSense, mie imi era folositoare si nu ma deranja in varianta de utilizator al motorului de cautare. Inteleg ca in US e totul ca inainte, deci singurii care pierd sunt europenii, iar eu alaturi de ei!