Pai la intrebarea atsa ar putea sa ne raspunda noile modificari de la Google cu privire la calitatea unui site. Deci pe langa analiza site-ului acum se pune pret pe calitatea informatiei, care evident rezulta din comportamentul utilizatorilor pe site. Revine el pe site-ul tau, mai citeste si alte articole, etc. La asta te-ar ajuta cumva si Google Analytics, desi statisticile sunt mai mult pentru cei ce folosesc AdWords, sa-si vada campaniile si eficienta lor.

Oare de ce au scazut veniturile si traficul pe site?

Teoretic Google vrea sa ai un site cu autoritate – aici cred ca sunt multe de zis,  vom discuta cu alta ocazie, iar al doilea element ar fi experienta utilizatorilor. Ceva s-a schimbat destul de mult pe Romania, apar in cautari destul de mult rezultate din Social Media, mai pe scurt va trebui sa va dati mai mult silinta cu site-urile voastre. Ca sa avem si cireasa de pe tort, se pare ca au cam scazut CPC-urile pentru UE, dar asta este, n-ai ce face. Mergem inainte.

Daca in martie inainte de UpDate aveam CPC 24 de centi pe tarile U.E., acum am ajuns la o medie de 16 centi. Un exemplu, pe Germania media era de 32 de centi, acum este 24. Romania se pastreaza la acel minunat 7 centi pe click, deci teoretic cei cu acelasi trafic au aceleasi venituri. A, ar mai fi si o crestere semnificativa a celor ce au AdBlock, deci la numarul de vizitatori revin acum mai putine vizualizari ale reclamelor AdSense. Numai vesti bune pentru bloggeri, nu-i asa?

Google Guidelines

Oare de ce au scăzut veniturile si traficul pe site?