Oare de ce au scazut veniturile si traficul pe site?
Pai la intrebarea atsa ar putea sa ne raspunda noile modificari de la Google cu privire la calitatea unui site. Deci pe langa analiza site-ului acum se pune pret pe calitatea informatiei, care evident rezulta din comportamentul utilizatorilor pe site. Revine el pe site-ul tau, mai citeste si alte articole, etc. La asta te-ar ajuta cumva si Google Analytics, desi statisticile sunt mai mult pentru cei ce folosesc AdWords, sa-si vada campaniile si eficienta lor.
Oare de ce au scazut veniturile si traficul pe site?
Teoretic Google vrea sa ai un site cu autoritate – aici cred ca sunt multe de zis, vom discuta cu alta ocazie, iar al doilea element ar fi experienta utilizatorilor. Ceva s-a schimbat destul de mult pe Romania, apar in cautari destul de mult rezultate din Social Media, mai pe scurt va trebui sa va dati mai mult silinta cu site-urile voastre. Ca sa avem si cireasa de pe tort, se pare ca au cam scazut CPC-urile pentru UE, dar asta este, n-ai ce face. Mergem inainte.
Daca in martie inainte de UpDate aveam CPC 24 de centi pe tarile U.E., acum am ajuns la o medie de 16 centi. Un exemplu, pe Germania media era de 32 de centi, acum este 24. Romania se pastreaza la acel minunat 7 centi pe click, deci teoretic cei cu acelasi trafic au aceleasi venituri. A, ar mai fi si o crestere semnificativa a celor ce au AdBlock, deci la numarul de vizitatori revin acum mai putine vizualizari ale reclamelor AdSense. Numai vesti bune pentru bloggeri, nu-i asa?

Oare de ce au scăzut veniturile si traficul pe site?