Deja in 2019 SEO nu mai inseamna ce intelegeau multi acum 10 ani, adica prin 2009 cand eu ma pregateam de blogging serios si ma laudam cu primele pozitii in SERP pe niste bloguri de care acum imi este jena sa spun ca erau ale mele. Cel mai eficent mod de a spune pe atunci motoarelor de cautare ca vrei sa fii gasit era sa repeti la infinit un keyword, cu mici modificari semantice sau in cel mai fericit caz folosind sinonime. Dar asta a trecut, azi se folosesc LSI keywords, dar oare ce sunt acestea?

Ce sunt LSI keywords [ Latent Semantic Indexing ]

Deci mai pe scurt, daca folosesti de prea multe ori un keyword in textul tau, desi motoarele de cautare [ in speta Google, ca el e tartorul pe internet ] isi dau seama ce vrei, dar te ignora – pentru ca zice el [ sau zic ele ] ca nu e chiar ok sa faci asta. De ce? Uite asa vrea muschii lor! Ce poti face? Pai folosesti asa zisele LSI keywords, care nu sunt chiar simple sinonime ci cuvinte din acelasi registru lexical. Aici ar trebui sa vin cui ceva exemple ca sa fie mai relevant ceea ce zic. Mai bine pun o poza mai jos legat de “lavazza cofee machine”, cuvantul cheie vizat de tine.

Asadar nu ai folosit chiar sinonime dar ai folosit expresii “related“, care vor spune pe de o parte motoarelor de cautare despre ce scrii si in plus va acoperi un spectru mai larg in cautari – de fapr rezultatele in cautari. Uite asa am mai scris si eu un articol despre SEO si teoretic te-am ajutat sa stii cum sa scrii corect pentru ca site-ul tau sa fie mai vizibil in cautari. Adica sa folosesti variante ale keyword-ului principal te va ajuta cu siguranta sa ai vizitatori mai mult, deci la final venituri mai mari [ sau dupa caz, vizibilitate mai mare! ]. Spor!

LSI keywords

Ce sunt LSI keywords [ Latent Semantic Indexing ]