Probleme cu contul de PayPal – limitare acces
Se pare ca cea mai grea problema cu un cont de PayPal este atunci cand primesti acest mesaj: Your case ID for this reason is PP-004-405-491-364. Daca ajungi in situatia asta si in plus vei vdea in contul tau atunci cand mergi pe pagina de ajutor mesajul de mai jos:
We’re currently experiencing high call volumes. We apologise for any extended queue time you may have experienced. Please consider searching for answers on this page. You can also email us. Thank you for your patience.
Inseamna ca ai o mare problema, nu poti comunica prin email, ceea ce trimiti tu prin cont: copii dupa documente, etc. nu te ajuta cu nimic, iar la telefon nu poti suna. Daca incerci, vorbesti cateva secunde cu robotul, care te anunta ca o sa se inregistreze convorbirea si se deconecteaza. Ai mai pierdut 1 leu si ceva, asta e tot.
Probleme cu contul de PayPal – limitare acces – ID PP-004-405-491-364
Eu am primit acest ID PP-004-405-491-364 si cand vreau sa vad ce tranzactie nu este in ordine, imi afiseaza ca nu exista nicio tranzactie. Cam aiurea, pentru ca singura varianta sa rezolvi problema ar fi sa inchizi contul bancar atasat contului de PayPal si sa cedezi contul cu suma respectiva unui prieten aflat sa zicem in Irlanda. Asa eviti sa ai probleme, caci nu poti sterge cardurile din contul PayPal dar nici nu poti rezolva problema pana nu se elibereaza linia telefonica.
Am vazut ca multi vor sa stei daca pot avea mai multe conturi PayPal: raspuns DA, dar de tipuri diferite, adica unul personal si unul Premier sau Business. La fel o chestie ciudata, daca te muti din tara, ori ramai cu contul pe tara veche, ori inchizi contul vechi si faci altul nou pe noua adresa.