SEO si firme de SEO, intre mit si realitate
Cred ca daca stai si cauti pe net despre SEO o sa te saturi citind, despre SEO on page si OFF Page, desi la prima categorie cu greu ai sa gasesti pe cineva care sa-ti modifice o tema WordPress in asa fel incat sa fii sigur ca la primul UpDate nu te trezesti cu munca pierduta. Nu mai zic ca algoritmul Google – pentru ca hai sa fim sinceri, asta este motorul de cautare care conteaza, restul sunt sa zicem asa, la sub 2% din piata [ cel putin daca vorbim de limba romana ], se schimba atat de des incat ce ramane de fapt din tehnicile SEO? Evident continutul si link-urile externe.
SEO si firme de SEO, intre mit si realitate
Cred ca gasesti cam totul despre SEO la noi pe site, iar daca apelezi la o firma specializata – desi sansa sa dai peste niste smecheri e mare – deci daca apelezi la o firma de SEO, vei beneficia de promovare pe o lista destul de buna si de lunga de site-uri! Mai simplu spus, ai nevoie de portofoliiu destul de vast si de site-uri puternice si mai ales nisate – desi aici sa zicem asa, parerile sunt impartite, daca te citeaza un site de retete culinare si tu oferi transport, daca link-ul este in context, eu zic ca te ajuta!
Care este idea cu link-urile catre site-ul tau si pagini interne ale site-ului? Pai in primul rand trebuie sa fie greu accesibile, dar si daca sunt semnaturi, etc. nu e rau, sunt luate ca un fel de autopromovare. Ideea motoarelor de cautatre este sa inteleaga despre ce este vorba pe site-ul tau, sau in articolul tau. Evident ca daca ai un link venit de pe un site cu autoritate, conteaza mult mai mult decat daca ai o semnatura intr-un forum sau un comentariu pe un blog oarecare. Cat de multe link-uri are nevoie un site ca sa ajunga pe prima pagina? Pai depinde de concurenta si de toanele Google. Cel mai bine este sa faci teste. DA, ai un site de test, care pe masura ce trece timpul capata relevanta [ vechime, continut, etc. ].
Firme SEO Romania
Firme SEO recomandate? Ar fi culmea sa ma apuc sa recomand astfel de firme, mai ales ca lucrez cu cateva de ani buni. Asadar nu am sa dau sfaturi despre cum sa alegi o firma de SEO, eu zic sa mergi pe recomandarile prietenilor, sau sa inveti si tu intre timp cate ceva, iar cei la care apelezi sa vina cu resursele. Cateva sfaturi totusi pot sa dau: vedeti ce site de prezentare au – mai putin conteaza portofoliul, pentru ca efectiv la asta nu ai control, asa pot sa zic si eu ca am ridicat SeoPedia, cine ma poate controla? Daca il gasiti in TOP 20, e ok – daca sunt la pozitii peste 20, inseamna ca se joaca, chiar daca asta nu inseamna ca nu se pricep. Pentru ca in acest domeniu, al promovarii online – conteaza cel mai mult sa ai resurse unde sa te promovezi. Ca idee, ascultati ce spune Matt Cutts pe YouTube!
Cat de mult conteaza in SEO numele domeniului, TLD-ul, numele site-ului si titlul articolului? Conteaza in functie de context. Sa luam un exemplu: Adevarul.ro, oare URL-ul ne spune ceva despre ce anume gasim pe site? DA, e un site de stiri, dar gasim o gramada de subiecte, inclusiv despre istorie [ desi multe articole nu sunt de niciun folos, nu mai zic corecte din punct de vedere istoric ]. Asadar mai important este sa rankezi pe URL si/sau nume site ca brand, ideal ar fi sa fii primul. Titlul articolului si acei H1, H2, bold, o sa conteze mai mult decat daca ai un domeniu EMD. Asta daca ai autoritate! Foarte importanta este descrierea pe care o afiseaza Google, ea atrage cititorul odata cu titlul articolului! Sa ai spor si sa ai cat mai multi cititori/clienti pe site!