Studiu de caz: distribuiri pe Social Media
Am facut ieri un experiment: am postat doua articole noi pe doua site-uri care nu aveau trafic si evident venituri mai deloc. Am distribuit aceste doua articole pe cateva grupuri cu peste 50.000 de membri – grupuri nisate pe tema articolelor. Rezultatul? Primul site 100% nisat pe tema articolelor a strans 510 unici si 7,42 euro. Al doilea site mai putin relevant dar tot cu articol nisat a primit vizita a 282 de unici si a cumulat 1,65 euro. Postarile au fost facute dupa masa. Total castig 9,06 euro. Nu e mult, dar e sa zicem asa – gratis!
Studiu de caz: distribuiri pe Social Media
In mod cert cei noua euro nu sunt o avere, dar nici nu sunt de lepadat pentru o zi si trei – partu distribuiri. Nu zic ca am ales foarte bine grupurile, nici ca nisa este una banoasa, dar este ceva ce aduce bani. Un calcul simplu zice ca daca ai tripla veniturile in acest mod, ai avea 1000 de euro pe luna, ceea ce suna deja bine. O sa continuam stusiul si in zilele urmatoare, vom incerca si alte teste pentru a vedea ce fel de informatii aduc mai multi bani, etc.
In mod cert veniturile mari si constante vin din cautari organice, insa nu toti pot ajunge pe primele pozitii in cautari. Nu mai zic ca asta implica costuri mari si/sau o munca titanica. Acum sa ne gandim si unde distribuim informatia pe FaceBook. Sunt grupuri mari pe reteaua de socializare, am vazut chiar si grupuri cu peste 100.000 de membri, ba chiar si de un milion. Aduc ele insa trafic de calitate? In general NU, poate pentru cei ce scriu articole care incita prin titlu sa fie citite, asadar gasirea nisei si a publicului tinta necesita studiu si fler. Sau poate noroc?