Ca sa incep cu ceva legat de clubul nostru, sa zicem ca vrem sa convingem cititorii de necesitatea de a folosi ofertele nostre de Social Media Marketing, asta pentru ca oricum sunt sigur ca majoritatea persoanelor care au nevoie de acest serviciu nu inteleg nici azi de ce este nevoie de specialisti in acest domeniu. Deci pe scurt un Content Marketer va trebui sa creeze continut pe site sau pe alte resurse online prin care sa convinga citititorii de necesitatea utilizarii unui astfel de serviciu.

Ce sarcini are un Content Marketer ?

Daca atunci cand scrii un articol vrei sa oferi informatii – sau o parte din informatii ( in functie de scopul pentru care este creat site-ul ) – in cazul unui Content Marketer va trebui sa faci mult mai mult, sa convingi lumea de necesitatea unui anumit produs sau serviciu. Prin urmare nu mai discutam doar de articole, ci de o gama mult mai larga de activitati de promovare a “ceva”. Plecand de la eBook-uri si pana la intalniri si seminarii online si offline.

Conceperea de newsletters intra tot in atributiile unui Content Marketer, inclusiv conceperea startegiei de promovare a serviciului sau a produsului respectiv. Deci cand ai o afacere noua, sau cand vezi ca cea veche stagneaza ce faci? Apelezi la un Content Marketer care sa-ti faca o astfel de campanie. Este una de durata scurta, medie sau lunga? Nu o sa-ti raspund eu, doar iti dau o sugestie: cei de la Coca Cola se opresc din reclame? Sper ca ai inteles ca daca vrei sa ai succes, merita sa investesti intr-un Content Marketer, fie ca-l angajezi la firma ta, fie ca apelezi la unul extern. Gasesti unul la noi daca te intereseaza, cu 200 de euro/luna!

Content Marketing

Ce sarcini are un Content Marketer ?