Iei m-a sunat un potential client, asa ca am zis eu ca dupa o discutie de jumatate de ora pe international ar fi cazul sa va mai spun cate ceva despre promovare, FaceBook si mult alte chestii pe car ear fi bine sa le stiti daca toto vreti sa intrati in mediul online. Pana acum am incercat sa-i conving pe potentialii clienti ca undeva gresesc, ca promovarea inseamna bani investiti pe termen lung, mai pe scurt sa le spun si lor ce am invatat la cursurile de marketing din facultate ( sau la cele de dupa ).

Din nou despre promovare online si FaceBook sau cum sa-mi maresc castigurile

Exista mai multe feluri de clienti pe FaceBook – zic de reteaua cu pricina pentru ca acolo dau nas in nas cu ei. Inspirat de un articol semnat Serban Cristian, cred ca am descoperit cateva categorii de potentiali clienti. Prima categorie: vreau gratis – asta are impresia ca vii nytr-un grup ( sau mai multe ) unde te-ai chinuit sa strangi 10 sau 15 mii de persoane reale, interesate de subictul respectiv, nu ti-ai adaugat in nestire prietenii – posteaza si se minuneaza ca-l dai afara din grup. Cum, nu e gratais? NU – din pacate, fa-ti tu grupul tau, invita-am si pe mine sa postez gratis, o sa-ti zic mersi! A, nu ai timp? Lasa ca am eu!

A doua categorie: ieftin nu aveti? Asta de obicei nu face nimic inca, incearca si el cu o chestie sa castige un ban dar n-ar vrea sa investeasca mai nimic. Ce sa-i urez? Bafta! Daca 10 euro pe luna ti se pare scump, mai ieftin nu avem! Asa am ajuns la o categorie pe care o indragesc, din care face parte cel ce m-a sunat aseara pe telefon. Jmecherul – asta incearca sa te convinga sa-l promovezi gratis o perioada, daca merge iti da dublu, triplu, ce mai – te umple de bani! Cam astea ar fi categoriile de clienti de pe FaceBook, le urez la toti succes si le aduc aminte: avem si noi ce face, nu stam sa te promovam pe tine GRATIS! Nu-ti place? Muta-ti cuibul, ca mai sunt si alte grupuri sau pagini pe FaceBook. A, te miri de c ela unii le merge si se promoveaza la noi? Pentru ca au inteles ca nu zece postari pe zi, pana iriti 10.000 de membri este cheia succesului!

Asa ca la despartire: crezi ca 100.000 de romani lunar sunt putini clienti? DA, potentiali ca nu esti singur pe piata si nici lumea nu respira cu ce oferi sau vinzi tu! Si daca nu stiai, peste un an vor fi 200.000 sau de ce nu o jumatate de milion. Sa nu ne cauti atunci, o sa fie si mai scump sa te promovam!

Despre FaceBook

Oare de ce nu vin clienții si la mine? Ce-am gresit?