Azi era cat pe ce sa batem palma pe o mica facere pe Social Media, cand am avut surpriza sa vad ca unii cred ca intre impact si bani raportul este de 1:1! Mai exact daca ai 10.000 de fani la o pagina, impactul unei postari se traduce prin 100% accesari ale unui site, link. Incorect si total neadevarat. Afacerea consta in faptul ca ai sansa sa distribui uni public ce poate creste exponential, dar cu o conditie: sa devina viral, altfel nu ai cum sa terci ce maxim 1000 de interactiuni – daca vorbim de video sau poza!

Impactul postarilor pe FaceBook si catigurile online

Lumea vizeaza la vizitatori cel putin egali cu numarul de fani, desi un 10% sa zici mersi daca ai, pentru ca asa vrea FaceBook-ul, nu pentru ca pagina ta ar fi cumva slab organizata. Scopul lor este sa cumperi initial fani de la ei, targhet-ati sa zicem, apoi sa cumperi audienta. Merita? Daca ai noroc, chiar merita. Am site care depaseste 200 de euro venit din trafic exclusiv de pe FaceBook, deci cred eu ca la un venit de 2000 de euro minim pe an, merita o investitie de pana la 1000 de euro anual, nu-i asa?

Sa zicem ca ai o pagina generala, ceva de genul glume, etc. – ma refer la pagina FaceBook si postezi sa zicem un site de fashion, ce sanse ai sa intre lumea pe site? Mici, daca nu e ceva de genul vreau sa vad neapart, e super interesant, nu-i asa? Deci scopul unei pagini generale este sa acumulezi cat mai usor fani, pe care sa-i atragi si pe alte pagini nisate, sa speri sa prinzi ceva viral, dar in niciun caz nu te astepta cu pagina Noapte buna sau Somn usor sa vinzi rochii de seara pe banda rulanta!

FaceBook si catigurile online

Impactul postarilor pe FaceBook si catigurile online