Stiai ca o buna colaborare sta la baza SEO
Multa lume se plange ca SEO este scump, dar rareori am vazut mai multi webmasteri sa se uneasca pentru un scop comun, promovarea in echipa a unui portofoliu de site-uri, sau de ce nu punerea in comun a acestora pentru a castiga impreuna mai multi bani decat separati. Oricate argumente mi-ati aduce in favoarea lucrului de unul singur nu am sa accept ca impreuna este mai rau decat separat. Asta incearca sa faca acum Club Seo, sa ne reuneasca intr-un mic club al pasionatilor de SEO care colaboreaza pentru un bine comun.
Stiai ca o buna colaborare sta la baza SEO, dar pentru asta trebuie sa intri in club
Evident ca acum cand site-ul Club Seo este la inceput, cand traficul nu sare de 1000 de unici pe zi iar PA si DA nu sunt extraoridinari multi se codesc, dar cand lucrurile vor evolua, oare vom mai fi noi dispusi sa punem la bateie resurse SEO importante? Am vrut neaparat sa punctez acum aceste probleme, pentru ca mai tarziu ar fi inoportun, s-ar crede ca vorbim dupa razboi, iar eu vreau exact contrariul, sa va conving ca pe langa proiecte personale poti avea si proiecte comune cu un grup de prieteni care-si doresc acelasi lucru si vorbesc pe limba ta.
Sa zicem ca am fi patru sau cinci persoane, fiecare cu cate trei sau patru IP-uri puse la dispozitie clubului nostru, mergand pe minim am avea in total 15 variante de promovare concomitenta. Adica un minim necesar pentru o campanie SEO, nu-i asa? Am avea un portofoliu mai vast, deci si o plaja de clienti mai mare, deci la final venituri mai mari, nu-i asa?