Va spuneam acum ceva vreme ca am facut un test pentru a vedea efectul distribuirilor pe FaceBook, acum am rezultatele finale. Daca la partea cu impactul si traficul pot sa zic ca a fost ok, la partea cu afilierea, am ramas profund dezamagit. Desi eram pe nisa, deci cei ce au intrat pe pagina asta cautau, ba mai mult – cautau cu disperare, am avut 100 de interactiuni cu bannerul “Call to action”, o crestere sa zic asa majora, in schimb am avut un singur comision de 2 lei aprobat! Merita sa mai muncesc?

Am castigat doi lei din afiliere, sa mai incerc sau raman la veniturile din trafic?

Pagina are aproape 18.000 de fani, grupurile – doua la numar – au avut si ele in jur de 17.000 de membri, poate 45% fiind comuni celor trei medii de promovare. Traficul pe site a urcat cu 600%, castigurile directe din trafic au crescut de 10 ori, insa la partea de afiliere dezastru! Am castigat doar doi lei, o singura actiune ( CPL ).

Acum sa dau si ceva util din categoria TIPS & TRICKS, macar sa ramanem cu ceva pozitiv din acest experiment. Ma tot chinuiam cu programea postarilor, abia apoi am vazut ca in loc de a apasa pe Publica, trebuie sa aleg din acelasi meniu – Programeaza! Eu de fapt schimbam ora publicarii, dar postarea era evident afisata. Azi am vazut ca de fapt ar fi trebuit sa aleg optiunea programeaza si precum vedeti rezultatul este cu totul altul!

O sa revin cu testul cand depasim 20 de mii de fani si tot atatia membri in grupurile aferente, poate ca o fi mai bine! Daca ma gandesc ca te-ar costa minim 5 euro sa ai acelasi numar de vizualizari cu FaceBook Ads, nu stiu ce sa zic, o fi poate mai bine sau e toto aia de fapt?

FaceBook reclame