Am stat si m-am gandit mult la o noua oportunitate de a-mi ajuta clientii, folosirea FaceBook Ads in mod “stiintific”, adica un singur cont pentru a promova de fapt postarile de pe o pagina mai generala. Evident e nevoie de un site unde sa fie aceste oferte, din care cei selectati de FaceBook sa aleaga. E o chestie de luat in seama, iar ideea mi-a venit dupa ce am inteles ca unii au facut bani frumosi din afiliere folosind publicitatea pe FaceBook. Asta ar insemna sa imi fac un cont de agentie, sa tai facturi si evident sa existe fizic acea agentie de publicitate.

FaceBook Ads si afacerile online

Daca am vorbit de site este evident ca scopul reclamelor pe FaceBook este sa trimita oamenii pe site-ul tau, adica vei plati pentru cei ce intra pe site, nu pentru cei ce vad de fapt reclama ta. Acum ce conteaza cel mai mult? Modul de prezentare al ofertei si ceea ce este mai greu de target-at, inteligenta publicului. Nu vreau sa jignesc, dar 50% din public este “analfabet” cand vine vorba de internet. Mai exact lasi un numar de telefon si scrii clar ca oferta este valabila numai pentru cei ce suna, rezultatul? Mii de mesaje de genul sunt interesat, etc.

Mai pe scurt, 50% din public nu cauta el oferte ci vrea sa fie cautat sa i se dea mura-n gura ceea ce cauta. Adica daca ai o pagina cu oferte de transport sa zicem: program de luni pana luni, data si ora plecarii, telefon de contact, etc. la final vei gasi mesaje cu cei ce cauta si ei o masina cu care sa plece, fara sa specifice ziua, locatia si destinatia. Asa-i romanul [ cand se veseleste, ca si stejarul .. adica lemn ]. De unde stiu? Am o aplicatie de mobil care face treaba asta: afiseaza curse in functie de tara si destinatie [ punct de plecare ], ma credeti ca lumea mu suna decat in proportie de maxim 50%, restul intreaba sau lasa mesaj.

FaceBook Ads