Ma ajuta link-urile interne la SEO sau nu?
Am mai discutat despre SEO on page, partea la cere noi tinem cel mai mult, pentru ca am jurat sa nu cumparam niciodata link-uri, deci cele primite sunt 100% naturale, dar rare! Asa ca nu ne ramane decat sa ne bazam pe link-urile interne, care evident ca ajuta si ele la fel ca unul extern, doar ca nu ofera la fel de multa autoritate. Prin urmare daca ai o structura de link-uri ok pe site, fara a face evident abuz, o sa reusesti la fel de bine ca cei care cheltuie sute de euro pe link-building! Doar ca mult mai incet, dar fara riscul unor penalizari!
Ma ajuta link-urile interne la SEO sau nu? Sfaturi utile!
Deja in proportie de 50% am raspuns intrebarii, mai ales ca avem si un raspuns de la Matt Cutts, legat de aceste link-uri interne. Ca idee generala, aveti grija la primul link, la ancora si cand il puneti! Acesta este link-ul principal, google va tine cont de el, asa ca sfatul meu este sa folositi varianta exact match keyword – pentru ca asa ii spuneti motorului de cautare despre ce este vorba in pagina respectiva. La fel facem si cu numele site-ului sau al domeniului, pentru ca va fi primul semnal pentru Google ca asa trebuie sa-ti vada site-ul sau paginile.
Cat de mult ma ajuta link-urile interne cu exact match keyword? Destul de mult, restul depinde de cat de des exista acel keyword pe site ( el si derivatele sale ), de link-urile externe, etc. Dar acesta este primul pas, pentru ca nu o sa-i explici niciodata unui motor de cautare ca cineva ti-a oferit un link in perioada in care tu nici macar nu apari in SERP sau ai sun 10 vizitatori unici pe zi!