Am intalnit destule persoane care au inceput o afacre de curand sau chiar de mai bine de doi ani si se tot intreaba de ce nu le merge bine. Raspunsul cred eu ca este destul de evident, lipsa de promovare in mediul online. O campanie de promovare online insa nu este o chestie care merge usor si de la sine. Indifrenent cate experienta ai acumulat, factorul uman isi spune cuvantul, iar de multe ori asteptarile nu sunt pe masura realitatii, ca sa fac si o gluma.

De ce trebuie sa-mi promovez afacerea si in mediul online

Cum am spus mai devreme, intre realitate si astetarile tale poate fi o difrenta – pozitiva sau negativa, adica poti sa nu-ti faci sperante dar sa ai rezultate excelente, sau din potriva, poti sa speri la mult si sa nu capeti nimic. Aici intervine profesionalismul, adica analiza succesului sau insuccesului unei campanii de promovare, iar la final serviciile oferite vor avea rezultatul preconizat. Ce difera fata de ceea ce ti-ai propus? Timpul de executie!

Recent – adica acum doua zile, am promis unui client 1000 de vizitator veniti de pe FaceBook, nu intr-o luna ci pe zi! Rezultatul primelor doua zile, 100 de vizitatori – nu pe zi cin in doua zile! A fost weekend? De exemplu la o pagina cu 13.000 de fani, impactul a fost de 434 de persoane, din care au dat like 4 si tot atatea au accesat postarea! Adica un procent de 1% in loc de 10 cum preconizam! Cam asa au stat lucrurile pe toata campania, adica din 100.000 de utilizatori, am reusit 100 in doua zile! 1 la 1000! Slab, insa acum analizam rezultatele si vedem ce se poate face pentru a mari numarul accesarilor, caci evident undeva este o scapare!

Promovarea online

De ce trebuie sa-mi promovez afacerea si in mediul online