Mai este SEO de folos in 2016, sau folosim AdWords?
Multa lume se intreaba ce va fi in 2016 dupa ce Google a marit numarul de posturi afisate prin AdWords, AdBlock face ravagii, etc. Ei bine testul meu pe un site mai vechi dar care pierduse mult din venituri pentru ca nu ma mai ocupam cum trebuie de el, inclusiv pe partea de mobile friendly, a inceput sa creasca mai mult decat speram, tripland practic traficul si venitul.Am mers exact pe ceea ce va ziceam pe 13 martie, pe informartii primite direct in WMT ( WebMaster Tools ).
Mai este SEO de folos in 2016, sau folosim AdWords, FaceBook Ads si altele ?
Eu zic ca SEO va ramane o parte din politica de promovare, nu cred ca doar 20% conteaza, caci lumea va cauta mereu raspunsuri la intrebari, iar pe masura ce in SERP vor apare informatii nefolositoare, lumea se va adapta. Clar ca ai o sansa in plus folosind AdWords, daca bugetul de promovare aduce venituri bune si nu iesi in pierdere, evident ca e o optiune. Totusi daca imbini SEO cu Social Media Marketingul – facut de tine, nu platit – cred ca iesi destul de bine la capitolul trafic si implicit incasari.
Sincer sa fiu cel mai slab trafic l-am avut in ianuarie, culmea in perioada 12 – 24 ianuarie, nu de sarbatori. In Februarie traficul a crescut ca de obicei, dar vad o oarecare scadere ( putin spus oarecare ), adica daca pana in ianuarie aveam cam 6.000 de unici pe zi la principalul site din portofoliu, acum sunt la o medie de 3.000 de vizitatori unici pe zi. Concluzia? DA, am pierdut din cauza noilor tehnici de promovare, dar asa e in viata, trebuie mereu sa te adaptezi. Ce facem in continuare? Eu unul ma chinui sa ridic cat mai multe site-uri personale pe aceiasi nisa in TOP 5, ceea ce imi da un oarecare avantaj in trafic! 🙂